تبلیغات آفلاین به هر نوع تبلیغاتی اطلاق میشود که در غیاب اینترنت و استفاده از وب و رسانههای دیجیتال صورت میگیرد. این نوع تبلیغات شامل رسانههای سنتی مانند تلویزیون، رادیو، روزنامه، مجلات، بیلبوردها، پوسترها و تابلوهای تبلیغاتی در خیابانها و مراکز خرید میشود. تبلیغات آفلاین میتواند به صورت تبلیغات تلویزیونی، رادیویی، چاپی و یا تبلیغاتی که در مکانهای عمومی نمایش داده میشود، انجام شود. این نوع تبلیغات با استفاده از برندهای مشهور، شعارها و تصاویر جذاب میکوشد تا توجه مخاطبان را به خود جلب کند و آنها را به خرید محصول یا استفاده از خدمات فراهم شده ترغیب کند. تبلیغات آفلاین همچنین میتواند با استفاده از رویدادها، نمایشگاهها و فعالیتهای مستقیم با مخاطبان انجام شود.